Garantie en klachten
Mocht u ondanks onze zorgvuldigheid en controle een verkeerd artikel of een bij aankomst beschadigd artikel ontvangen, meldt u dit dan direct bij de chauffeur. Indien deze vertrokken is belt u ons dan zo spoedig mogelijk: 079-3512578 zodat wij u snel een vervangend artikel kunnen leveren. Mocht u naar aanleiding van een bestelling of om een andere reden een klacht hebben, dan kunt u dit aan ons kenbaar maken via e-mail: info@vandorphout.nl of via de post (Voorweg 153, 2716 NJ Zoetermeer). Via e-mail kunnen wij uw klacht het snelst afhandelen. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven. Als er gebreken zijn aan een product adviseren wij u om een foto van het gebrek te maken en mee te sturen. Wij streven ernaar binnen 1 werkdag te reageren, maar wij beantwoorden uw klacht inhoudelijk binnen 14 dagen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) Voor consumenten is de wettelijke garantie van toepassing. Een product moet datgene doen of zijn wat de consument er redelijkerwijs van mag verwachten.